News‎ > ‎

AGERPRES a înființat serviciul OMBUDSMAN

postat 19 dec. 2013, 02:55 de Office Mediasind   [ actualizat la 19 dec. 2013, 02:56 ]
AGERPRES este prima agenție de presă din România care introduce instituția OMBUDSMAN
.

OMBUDSMAN-ul urmărește să întărească încrederea în Agenția Națională de Presă AGERPRES prin dialogul între aceasta si cetățeni, organizații, instituții, asociații etc. Ombudsman-ul din AGERPRES va obține rezultate echitabile la plângerile împotriva Agenției Naționale de Presă AGERPRES, încurajând transparența cât și jurnalismul de calitate.

Principiile promovate de Ombudsman-ul AGERPRES sunt: Integritatea, Independența, Obiectivitatea, Transparența și Comunicarea. Acesta își va desfășura activitatea fără a se lăsa influențat de interese, scopuri sau acțiuni ce contravin legislației și deontologiei profesionale.

Persoanele care doresc să se adreseze instituției OMBUDSMAN pot completa formularul online, prezent pe site-ul www.agerpres.ro.

Despre AGERPRES

Fondată în 1889, AGERPRES este Agenția Națională de Presă a României. Aceasta are rolul de a oferi informații echilibrate, cu caracter imparțial, și de a fi sursa principală de informare pentru cetățenii și instituțiile din țară, dar și cea mai importantă resursă de știri despre România, în exterior, ajutând astfel la crearea unei imagini naționale pozitive. În ultimii 90 de ani, agenția a avut o transmisie live neîntreruptă de știri și informație. Între serviciile AGERPRES se regăsesc: fluxurile de știri tematice, serviciile și arhiva de fotografie de presă, monitorizarea de presă, serviciile video și multimedia.

Pentru mai multe informații: 

Biroul Comunicare şi Relații Publice 
Tel: 021.207.61.47 

Biroul OMBUDSMAN 
Tel: 021. 207. 61.76

Sursa: AGERPRES Foto: AGERPRES ARHIVA / CRISTIAN NISTOR